Jak bude online podpora probíhat
1. Kontakt
Kontaktujte nás vyplněním kontaktního formuláře. Náš technik získá základní informace o vašich IT potřebách a domluví s vámi vhodný termín. Zajistíme, aby časový harmonogram odpovídal odhadu předpokládané náročnosti práce.
2. Stažení aplikace pro vzdálenou podporu
Před domluveným termínem si stáhněte aplikaci pro vzdálenou IT podporu. Tato aplikace umožní našemu technikovi připojit se k vašemu počítači a poskytnout online pomoc. Spusťte aplikaci až ve chvíli, kdy vás technik telefonicky kontaktuje a zahájí online podporu.
3. Připojení technika
Pro bezpečné připojení je nutné, abyste technikovi sdělili unikátní údaje (ID a heslo), které se zobrazí v aplikaci. Tyto údaje jsou platné pouze v daném okamžiku a bez nich není možné vzdáleně připojit váš počítač. Po celou dobu budete mít přehled o činnostech technika na vašem zařízení a kdykoliv můžete převzít kontrolu nebo ukončit připojení.
4. Vyřešení požadavku
Po úspěšném vyřešení všech vašich IT problémů vám technik připraví platební údaje za poskytnutou online podporu, včetně QR kódu pro snadnou platbu. Tyto údaje vám uloží na pracovní plochu vašeho počítače. Po ukončení relace se technik odpojí z vašeho zařízení, a vy můžete bezpečně zavřít nebo odstranit aplikaci pro vzdálené připojení.
Každé vzdálené připojení je jednorázové. Poté, co je toto připojení ukončené, neexistuje možnost jeho obnovení. K tomu, abychom získali k vašemu zařízení vzdálený přístup pokaždé potřebujeme nejen váš souhlas, ale i unikátní údaje, které nám sdělíte.
Vzdálený přístup proto není bez vašeho vědomí možný.